Δευτερογενής Πρόληψη-Τηλεφωνικό Κέντρο
Άξονας: 3.3 Ενίσχυση της προσβασιμότητας, της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας του συστήματος υγείας
Δράση: 3.3.3 (16783) ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ»
Έργο: Δευτερογενής Πρόληψη-Τηλεφωνικό Κέντρο
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση του εθνικού προγράμματος πρόληψης της δημόσιας υγείας με την ονομασία “”ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ””.
Το παρόν έργο, είναι διαμορφωμένο σε διάφορα Υποέργα, τα οποία στοχεύουν στην πρόληψη, τη διάγνωση, και την παρακολούθηση ασθενειών, με έμφαση τον καρκίνο του μαστού, του τραχήλου της μήτρας και του παχέος εντέρου.
Αναλυτικότερα, τα Υποέργα είναι τα εξής:
1. SMS (Υπ.1)
Πρόκειται για την αποστολή SMS στον πληθυσμό που συμμετέχει στα προγράμματα πρόληψης καρκίνου, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκτελέσουν τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
2. Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης και Παρακολούθησης (Υπ.2)
Αφορά τη δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος για τη διαχείριση των προγραμμάτων πρόληψης καρκίνου και την παρακολούθηση της πορείας τους.
3.Πληροφοριακά Συστήματα-Εφαρμογές – Help Desk (Υπ.3)
Πρόκειται για τη δημιουργία ειδικών πληροφοριακών συστημάτων-εφαρμογών για κάθε πρόγραμμα πρόληψης, με στόχο να παρέχουν πληροφορίες σε πολίτες και επαγγελματίες υγείας σχετικά με τους όρους συμμετοχής και τη διαδικασία υλοποίησης.
4. Εργαλείο Business Intelligence (Υπ.4)
Πρόκειται για τη δημιουργία Πληροφοριακού Συστήματος για τις ανάγκες του Προγράμματος για τη στατιστική παρακολούθηση των προγραμμάτων πρόληψης και την αξιολόγηση της πορείας τους, καθώς και για την εξασφάλιση του σωστού ελέγχου κάθε πραγματικής παροχής υπηρεσιών που θα επιταχύνει τη διαδικασία ελέγχου των δικαιολογητικών συμμετοχής και των δαπανών του Προγράμματος.
5. Call Center – Help Desk (Υπ.5)
Αφορά τη λειτουργία ενός κέντρου τηλεφωνικής υποστήριξης για την υποστήριξη των δομών υγείας και των πολιτών που συμμετέχουν στα προγράμματα πρόληψης.
6. Προδιαγραφές Πληροφοριακών Συστημάτων/Εφαρμογών/Call Center – Help Desk (Υπ. 6)
Στόχος είναι η καθορισμός των προδιαγραφών για την λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων και του κέντρου τηλεφωνικής υποστήριξης.
Συνολικά, στόχος του έργου είναι η βελτίωση της πρόληψης και διάγνωσης καρκίνων και άλλων ασθενειών στον πληθυσμό, καθώς και η ενημέρωση και υποστήριξη των πολιτών και επαγγελματιών υγείας που συμμετέχουν στα προγράμματα πρόληψης.
Τα Υποέργα συνεργάζονται για την ολοκληρωμένη διαχείριση των προγραμμάτων πρόληψης και την εξυπηρέτηση του πληθυσμού στον τομέα της δημόσιας υγείας.
Τομέας ενδιαφέροντος: Υγεία
Έναρξη έργου: 01/06/2022
Λήξη έργου: 30/06/2025
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΕ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 4.028.080 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 4.994.819 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου με τίτλο «Δευτερογενής Πρόληψη – Τηλεφωνικό Κέντρο – ΟΠΣ» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5187969) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.