Ένταξη φορέων Δημόσιας Διοίκησης και τοπικής αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού στην πλατφόρμα υποστήριξης ψηφιακών υπηρεσιών support.gov.gr του gov.gr
Άξονας: 2.2 Ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους
Δράση: 2.2.7 (16810) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ (CRM) ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Έργο: Ένταξη φορέων Δημόσιας Διοίκησης και τοπικής αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού στην πλατφόρμα υποστήριξης ψηφιακών υπηρεσιών support.gov.gr του gov.gr
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι η ένταξη φορέων Δημόσιας Διοίκησης και τοπικής αυτοδιοίκησης (1ου βαθμού) στην πλατφόρμα του gov.gr και συγκεκριμένα στην υποστήριξη ψηφιακών υπηρεσιών: support.gov.gr.
Για την υλοποίηση του έργου, υπάρχουν δύο (2) φάσεις εργασιών.
Φάση 1: Έμφαση στην εξυπηρέτηση των φορέων Κεντρικής Κυβέρνησης.
Αφορά σε:
- Παροχή ψηφιακής πλατφόρμας πολυκαναλικής εξυπηρέτησης, για τους φορείς της δημόσιας διοίκησης και αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού.
- Παροχή υπηρεσιών παραμετροποίησης για τριάντα (30) φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, των υπηρεσιών υποστήριξης με τη χρήση της πλατφόρμας για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο φορέας στο gov.gr, αλλά και μέσω άλλων καναλιών εξυπηρέτησης (τηλέφωνο, επίσκεψη, κ.ά.).
- Παροχή υπηρεσιών διαλειτουργικότητας.
- Παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και δοκιμαστικής λειτουργίας προς τους τριάντα (30) φορείς για τους οποίους θα προσφερθούν υπηρεσίες παραμετροποίησης, αλλά και προς τους κεντρικούς διαχειριστές της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Φάση 2: Έμφαση στην εξυπηρέτηση φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού.
Αφορά σε:
- Ανάπτυξη πενήντα (50) ψηφιακών υπηρεσιών με τη μορφή αιτήσεων πολιτών για τη διευκόλυνση σε θέματα καθημερινότητας, οι οποίες θα εξυπηρετούνται από πολλές όμοιες ή κοινές υπηρεσιακές μονάδες διαφορετικών φορέων του κράτους ή της αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού (με έμφαση σε υπηρεσίες Δήμων).
- Εγκατάσταση και παραμετροποίηση για το σύνολο των 332 Δήμων της χώρας, ώστε να αποτελεί την κεντρική πλατφόρμα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης, αλλά και τη βασική πλατφόρμα διαχείρισης ροών και αναθέσεων για την διαχείριση των ανωτέρω πενήντα (50) ψηφιακών υπηρεσιών που θα αναπτυχθούν.
- Απλοποίηση διαδικασιών και διαλειτουργικότητα δικαιολογητικών.
- Παροχή API διασύνδεσης των ψηφιακών υπηρεσιών αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού με συστήματα (backoffice) των φορέων αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού.
- Παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και δοκιμαστικής λειτουργίας προς τους 332 Δήμους.
Στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη απαραίτητων πληροφοριακών και τεχνολογικών μηχανισμών, καθώς και παροχή απαιτούμενων υπηρεσιών, ώστε οι πολίτες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να πραγματοποιούν ένα σημαντικό μέρος των συναλλαγών τους με τη Δημόσια Διοίκηση ηλεκτρονικά, οποτεδήποτε και για οποιοδήποτε θέμα σε σχέση με την Πολιτεία.
Τομέας ενδιαφέροντος: Νέες/Ψηφιακές υποδομές, τεχνολογίες και εργαλεία
Έναρξη έργου: 02/05/2025
Λήξη έργου: 02/06/2026
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 4.434.500 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 5.498.780 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης Έργου «Ένταξη φορέων Δημόσιας Διοίκησης και τοπικής αυτοδιοίκησης 1ου βαθμού στην πλατφόρμα υποστήριξης ψηφιακών υπηρεσιών support.gov.gr του gov.gr», με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5198354, της Δράσης με ID "16810 - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ (CRM) ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ" του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.