Νέο Λογότυπο και Στρατηγική Επικοινωνίας του ΟΑΕΔ
Άξονας: 3.1 Αύξηση των θέσεων εργασίας και προώθηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας
Δράση: 3.1.5 (16941) Εκσυγχρονισμός & επαναπροσδιορισμός ρόλου των τοπικών Κέντρων Προώθησης της Απασχόλησης του ΟΑΕΔ
Έργο: Νέο Λογότυπο και Στρατηγική Επικοινωνίας του ΟΑΕΔ
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι ο σχεδιασμός του νέου λογότυπου της Δ.ΥΠ.Α. και της ανανέωσης της οπτικής ταυτότητάς της, καθώς και των τοπικών Δημόσιων Υπηρεσιών Απασχόλησης (ΔΥΑ).
Η οργανωτική αναδιάρθρωση της Δ.ΥΠ.Α. θα μετατρέψει τη δημόσια υπηρεσία απασχόλησης σε ένα φορέα που προωθεί την καινοτομία μέσα από τη συνολική και πολυδιάστατη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Στόχος του έργου είναι η δημιουργία μίας συνολικής βελτιωτικής πολιτικής και η επικοινωνία μίας νέας εικόνας αξιοπιστίας και ανανέωσης της Υπηρεσίας, μέσω της νέας οπτικής ταυτότητας και της νέας στρατηγικής επικοινωνίας.
Τομέας ενδιαφέροντος: Απασχόληση – Εργασία
Έναρξη έργου: 01/11/2021
Λήξη έργου: 31/08/2022
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 20.000 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 24.800 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου με τίτλο «Νέο λογότυπο και στρατηγική επικοινωνίας του ΟΑΕΔ» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5161440) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας