Ποιοτικός Έλεγχος Εξυπηρέτησης Πελατών
Άξονας: 3.1 Αύξηση των θέσεων εργασίας και προώθηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας
Δράση: 3.1.5 (16941) Εκσυγχρονισμός & επαναπροσδιορισμός ρόλου των τοπικών Κέντρων Προώθησης της Απασχόλησης του ΟΑΕΔ
Έργο: Ποιοτικός Έλεγχος Εξυπηρέτησης Πελατών
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση και αξιολόγηση της νέας στρατηγικής των Κέντρων Προώθησης της Απασχόλησης (ΚΠΑ2).
Τι περιλαμβάνει το έργο:
• Μέτρηση και υπολογισμό πολλών παραμέτρων που σχετίζονται με την ικανοποίηση των χρηστών των υπηρεσιών.
• Ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας και ενός μηχανισμού για τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου της νέας στρατηγικής.
• Συστηματική παρακολούθηση και αξιολόγηση του έργου σε τακτικά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της υλοποίησής του.
Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός πλαισίου αξιολόγησης που θα προσδιορίζει τον βαθμό επιτυχίας και τον αντίκτυπο της νέας στρατηγικής των ΚΠΑ2 στην ικανοποίηση των πολιτών, ενώ παράλληλα η μεθοδολογία που θα αναπτυχθεί θα παρέχει τη δυνατότητα συστηματικής βελτίωσης και προσαρμογής της στρατηγικής κατά τη διάρκεια της υλοποίησης, με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεων και την ανάδραση που θα προκύπτει. Η υλοποίηση του έργου θα συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχονται από τα Κέντρα Προώθησης της Απασχόλησης.
Τομέας ενδιαφέροντος: Νέες/Ψηφιακές υποδομές, τεχνολογίες και εργαλεία, Απασχόληση – Εργασία
Έναρξη έργου: 01/04/2023
Λήξη έργου: 31/12/2025
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 99.000 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 122.760 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου «Ποιοτικός Έλεγχος Εξυπηρέτησης Πελατών» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5189945) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας