Επικαιροποίηση των Υφιστάμενων ή/και δημιουργία Νέων Οδηγών Κατάρτισης των ΕΠΑΣ Μαθητείας της Δ.ΥΠ.Α.
Άξονας: 3.2 Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
Δράση: 3.2.3 (16794) ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ
Έργο: Επικαιροποίηση των Υφιστάμενων ή/και δημιουργία Νέων Οδηγών Κατάρτισης των ΕΠΑΣ Μαθητείας της Δ.ΥΠ.Α.
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι ο εκσυγχρονισμός, η επικαιροποίηση-επαναξιολόγηση ή/και η δημιουργία νέων «Οδηγών Κατάρτισης» που αντιστοιχούν σε 39 ειδικότητες των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.) Μαθητείας της Δ.ΥΠ.Α., προκειμένου να ευθυγραμμιστούν περαιτέρω με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Με την παρούσα δράση, θα ωφεληθούν και οι επιχειρήσεις, και γενικότερα οι φορείς της οικονομίας δεδομένου ότι θα οδηγήσει σε καλύτερα καταρτισμένο εργατικό δυναμικό και μέσω αυτού στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
Τι περιλαμβάνει το έργο:
• Εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη (πρακτική εργαστηριακή εκπαίδευση).
• Εξοικείωση με τις σύγχρονες μεθόδους, τεχνολογίες και εξοπλισμό.
Στόχος του έργου είναι η άμεση ένταξη των μαθητευόμενων στην αγορά εργασίας, εφόσον έχει διασφαλιστεί η ενημέρωση των προσόντων και των δεξιοτήτων τους ή/και η απόκτηση νέων γνώσεων σε ειδικότητες με θέματα που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος, την εξοικονόμηση ενέργειας, τη χρήση φυσικών πόρων, την ψηφιοποίηση, κ.ά.
Τομέας ενδιαφέροντος: Επαγγελματική εκπαίδευση / Κατάρτιση / Δια βίου μάθηση
Έναρξη έργου: 01/05/2022
Λήξη έργου: 31/12/2024
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 200.000 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 248.000 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου με τίτλο «Επικαιροποίηση των υφιστάμενων προγραμμάτων σπουδών (οδηγών κατάρτισης) των ΕΠΑΣ Μαθητείας του ΟΑΕΔ – Δράση 16794» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174128) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.