Υπηρεσίες Επικοινωνίας της Δημόσιας Διοίκησης με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις μέσω αποστολής μηνυμάτων
Άξονας: 2.2 Ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους
Δράση: 2.2.7 (16810) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ (CRM) ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Έργο: Υπηρεσίες Επικοινωνίας της Δημόσιας Διοίκησης με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις μέσω αποστολής μηνυμάτων
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι η δημιουργία ενός κατάλληλου μηχανισμού για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας της Δημόσιας Διοίκησης με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις μέσω μηνυμάτων.
Τι περιλαμβάνει το έργο:
• Μελέτη Επιχειρησιακής Υλοποίησης,
• Μελέτη Ασφαλείας,
• Μελέτη Διαλειτουργικότητας,
• Ανάπτυξη κεντρικής πλατφόρμας επικοινωνίας,
• Ανάπτυξη εφαρμογής-πελάτη (client) για τελικούς χρήστες σε πολλαπλές, πλατφόρμες (Web /Android/iOS),
• Εγκατάσταση και διαμόρφωση κεντρικής πλατφόρμας στο G-Cloud, ανάρτηση της εφαρμογής για τελικούς χρήστες στις αντίστοιχες πλατφόρμες διανομής κινητών εφαρμογών (Play Store, App Store),
• Σύστημα παρακολούθησης και υποστήριξης (Help Desk – Call Center),
• Υπηρεσίες Υποστήριξης και Εκπαίδευσης,
• Υπηρεσίες Δημοσιότητας,
• Υπηρεσίες Ασφάλειας,
• Λειτουργία Help Desk 2ου Επιπέδου,
• Πιλοτικές υπηρεσίες εκκίνησης και υπηρεσίες δοκιμαστικής φάσης,
• Υπηρεσίες παραγωγικής λειτουργίας,
• Τεχνική Βοήθεια για το έργο,
• Υπηρεσίες Δημοσιότητας για την προώθηση της λύσης και την ενημέρωση των Πολιτών.
Στόχος του έργου είναι:
• Η αποστολή μηνυμάτων τύπου SMS σε κινητές συσκευές.
• Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η παραγωγική λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος επικοινωνίας μέσω διαδικτύου για την κάλυψη των αναγκών ανταλλαγής μηνυμάτων του Ελληνικού Δημοσίου με τους πολίτες της χώρας τόσο στα πλαίσια υπηρεσιών που διατίθενται από την πύλη gov.gr, όσο και υπηρεσιών που διατίθενται από κομβικούς Δημόσιου Οργανισμούς που σχετίζονται με τη καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων όπως ΑΑΔΕ, ΗΔΙΚΑ, e-EFKA, κλπ.
• Η παροχή απεριόριστων δυνατοτήτων επικοινωνίας με ηλεκτρονικά μηνύματα, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες που εκτιμάται ότι θα προκύψουν από την υλοποίηση της ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής για την εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (CRM).
Τομέας ενδιαφέροντος: Νέες/Ψηφιακές υποδομές, τεχνολογίες και εργαλεία, Εκσυγχρονισμός του Κράτους και της Δημόσιας Διοίκησης
Έναρξη έργου: 01/02/2024
Λήξη έργου: 30/06/2026
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Μ.Α.Ε.
Προϋπολογισμός Ταμείου: 10.719.400 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 13.292.056 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου «Υπηρεσίες επικοινωνίας της Δημόσιας Διοίκησης με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις μέσω αποστολής μηνυμάτων» (Κωδικός ΟΠΣ 5200380) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Δράσης 16810 «Δημιουργία Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Σχέσεων (CRM) με Πολίτες και Επιχειρήσεις & Ανάπτυξη Κεντρικού Κόμβου Αδειοδότησης