FMIS: Πληροφοριακό Σύστημα Οικονομικής Διαχείρισης
Άξονας: 3.1 Αύξηση των θέσεων εργασίας και προώθηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας
Δράση: 3.1.4 (16942) Ψηφιοποίηση ΟΑΕΔ
Έργο: FMIS: Πληροφοριακό Σύστημα Οικονομικής Διαχείρισης
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι η προμήθεια και εγκατάσταση ενός νέου Πληροφοριακού Συστήματος Οικονομικής Διαχείρισης, που περιλαμβάνει υποσυστήματα διαχείρισης προμηθειών και μισθοδοσίας, καθώς και διαλειτουργικότητα με τα λοιπά Πληροφορικά Συστήματα του Οργανισμού.
Τι περιλαμβάνει το έργο:
• Προϋπολογισμό,
• Δεσμεύσεις & Αναλήψεις,
• Δικαιούχος, Δαπάνες & Προμήθειες,
• Φορείς χρηματοδότησης & Οφειλέτες,
• Διαχείριση έργων,
• Γενική Λογιστική,
• Λογιστική παρακολούθηση παγίων,
• Αποθήκη παγίων και αναλωσίμων,
• Σύστημα ασφάλειας,
• Σύστημα μισθοδοσίας.
Στόχος του έργου είναι η διασφάλιση την απαιτούμενης ολοκληρωμένης μηχανογραφικής υποστήριξης των οικονομικών τμημάτων της Δ.ΥΠ.Α., καθώς και η ανταπόκριση του Οργανισμού στις νέες απαιτήσεις.
Τομέας ενδιαφέροντος: Απασχόληση – Εργασία
Έναρξη έργου: 01/04/2021
Λήξη έργου: 31/12/2023
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 193.675 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 240.157 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου με τίτλο «FMIS–Πληροφοριακό σύστημα οικονομικής διαχείρισης ΟΑΕΔ» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5158526) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας