Επικοινωνία και Προβολή των Δράσεων του Υπουργείου Υγείας για την Αναβάθμιση του Ε.Σ.Υ. που χρηματοδούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Άξονας: 3.3 Ενίσχυση της προσβασιμότητας, της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας του συστήματος υγείας
Δράση: 3.3.8 (16795) ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Έργο: Επικοινωνία και Προβολή των Δράσεων του Υπουργείου Υγείας για την Αναβάθμιση του Ε.Σ.Υ. που χρηματοδούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Περιγραφή:
Αντικείμενο του έργου είναι η επικοινωνία και προβολή των δράσεων του Υπουργείου Υγείας, για την αναβάθμιση του Ε.Σ.Υ.
Οι δράσεις είναι οι εξής:
1. Ανακαινίσεις και εκσυγχρονισμός των νοσοκομείων σε ολόκληρη την Ελλάδα,
2. Ίδρυση κέντρου Ακτινοθεραπείας στο Νοσοκομείο Σωτηρία,
3. Νέες υποδομές για τα εργαστήρια στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπανικολάου.
Οι δράσεις αυτές αποτελούν βασικό εργαλείο της στρατηγικής και του σχεδιασμού της αναβάθμισης του Εθνικού Συστήματος Υγείας που συντελείται αυτή τη στιγμή από το Υπουργείο Υγείας και θα αποτελέσει μια από τις σημαντικότερες τομές στο χώρο της Υγείας των τελευταίων τριάντα χρόνια.
Τι περιλαμβάνει το έργο:
1. Κατάρτιση στρατηγικής και πλάνου ενεργειών επικοινωνίας και προβολής, στο οποίο ενδεικτικά θα περιλαμβάνονται:
• Καθορισμός στόχων επικοινωνίας,
• Προσδιορισμός κοινών, στόχων και χαρτογράφηση του συνόλου των ενδιαφερομένων μερών,
• Διεξαγωγή ερευνών και ανάλυση περιβάλλοντος,
• Ανάπτυξη κεντρικής δημιουργικής ιδέας (concept), μηνυμάτων, εικαστικών και ρητορικών στοιχείων,
• Περιγραφή των επιμέρους ενεργειών και ανάπτυξη στρατηγικής διάδοσης που θα προσδιορίζει τα κανάλια διάδοσης (ΜΜΕ, ηλεκτρονικά μέσα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.),
• Χρονισμός (χρονική αλληλουχία) των ενεργειών μεταξύ τους,
• Προϋπολογισμός και επιμερισμός αυτού ανά ενέργεια.
2. Δημιουργικός σχεδιασμός και παραγωγή οπτικοακουστικού, έντυπου και λοστού διαφημιστικού υλικού για τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και έντυπα μέσα, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
3. Κατάρτιση, αναλυτικού πλάνου μέσων (media plan) και διαχείριση προγράμματος προβολής σε έντυπα, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά και διαδικτυακά ΜΜΕ.
4. Σχεδιασμός και υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
5. Υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής σε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και έντυπα μέσα, καθώς και στο διαδίκτυο.
Στόχος του έργου είναι η επικοινωνία, η δημοσιότητα και η προβολή της στρατηγικής και του συνολικού σχεδιασμού για την αναβάθμιση του Ε.Σ.Υ. και των κυριότερων έργων που θα υλοποιηθούν στα πλαίσια των τριών (3) δράσεων του Υπουργείου Υγείας, οι οποίες θα συμβάλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, με απώτερο σκοπό την ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Τομέας ενδιαφέροντος: Υγεία
Έναρξη έργου: 13/11/2023
Λήξη έργου: 31/12/2025
Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα
Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Φορέας Υλοποίησης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 2.330.000 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 2.889.200 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου «Επικοινωνία και Προβολή των δράσεων του Υπουργείου Υγείας για την αναβάθμιση του ΕΣΥ που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5222553) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Δράσης με ID 16795.