Οργάνωση Γραφείου για τις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. - Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων (Σ.Η.Δ.Ε.) στην Α.Α.Δ.Ε.
Άξονας: 4.1 Φορολογικά εργαλεία πιο φιλικά για την ανάπτυξη και βελτίωση της φορολογικής διοίκησης
Δράση: 4.1.4 (16291) Ψηφιακός μετασχηματισμός φορολογικών και τελωνειακών αρχών
Έργο: Οργάνωση Γραφείου για τις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. - Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων (Σ.Η.Δ.Ε.) στην Α.Α.Δ.Ε.
Περιγραφή:
- Παροχή ενός σύγχρονου, ενοποιημένου και ολοκληρωμένου περιβάλλοντος για την ορθή διαχείριση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας της Α.Α.Δ.Ε., με τρόπο εύχρηστο και ασφαλή, παρέχοντας όλα τα σύγχρονα εργαλεία για την εύκολη διαχείριση, διεκπεραίωση και την ασφαλή αρχειοθέτηση και αποθήκευσή τους.
- Ασφαλή, αξιόπιστη, αποδοτική και ολιστική αντιμετώπιση των θεμάτων ηλεκτρονικής πρωτοκόλλησης, ηλεκτρονικής διακίνησης και διαχείρισης εγγράφων και υποθέσεων. Ιδιαίτερα σημαντικό για το σύστημα είναι να υποστηρίζει τη χρήση προηγμένων ηλεκτρονικών υπογραφών που παρέχονται μέσω απομακρυσμένης εγκεκριμένης διάταξης και προηγμένων ηλεκτρονικών υπογραφών που φυλάσσονται σε διατάξεις ασφαλούς αποθήκευσης.
- Αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων επιχειρησιακής μοντελοποίησης, λήψης αποφάσεων και βελτιστοποίησης διαδικασιών και παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών που θα επιτρέψουν τη δυναμική ενσωμάτωση, τροποποίηση και παραμετροποίηση νέων μοντέλων για ροή εγγράφων και υποθέσεων, σε συμφωνία με τις τρέχουσες ανάγκες και τις μελλοντικές εξελίξεις στο επιχειρησιακό περιβάλλον της Αρχής.
- Αυτοματοποιημένη και αποτελεσματική διαλειτουργικότητα με τρίτα συστήματα (ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ΕΣΗΔΗΣ, Κ-Σ.Η.Δ.Ε., κτλ.) και υλοποίηση μιας άρτιας (σημασιολογικά και τεχνολογικά) διεπαφής διαλειτουργικότητας για την ασφαλή αμφίδρομη διακίνηση εγγράφων με μελλοντικά πληροφοριακά συστήματα της Αρχής ή τρίτων οργανισμών.
- Δυνατότητα παραγωγής και εκτύπωσης δυναμικών και συνδυαστικών αναφορών αναλυτικής διοικητικής πληροφόρησης με χρήση συγκεκριμένων κριτηρίων που θα επιλέγονται δυναμικά, με βάση τις οποίες θα εξάγονται συμπεράσματα και θα υποδεικνύονται τρόποι βελτίωση και απλοποίηση των διαδικασιών της αρχής.
- Παροχή ενσωματωμένου περιβάλλοντος διαχείρισης μέσω του οποίου οι διαχειριστές θα μπορούν να πραγματοποιούν μια σειρά από ενέργειες, όπως διαχείριση χρηστών και διάθεση αδειών, ανάθεση ρόλων και δικαιωμάτων πρόσβασης, τροποποίηση δομής εγγράφων και υποθέσεων, σχεδιασμό αναφορών, ενεργοποίηση και διαχείριση παραμετροποιήσεων του συστήματος, κ.ά.
- Αξιόπιστη παροχή όλων των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του νέου συστήματος προς όλες τις οργανικές μονάδες της Αρχής και τους τελικούς χρήστες του συστήματος.
- Πλήρης εναρμονισμός με τη σχετική κωδικοποίηση της Ελληνικής νομοθεσίας.
- Πλήρης εναρμονισμός με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).
- Εκπόνηση Σχεδίου Διαχείρισης Έργου (Project Management Plan),
- Μελέτη Εφαρμογής,
- Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση Συστήματος,
- Εκπαίδευση χρηστών,
- Πιλοτική λειτουργία,
- Προετοιμασία θέσης σε Παραγωγική Λειτουργία.
Τομέας ενδιαφέροντος: Οικονομική Πολιτική
Έναρξη έργου: 02/06/2021
Λήξη έργου: 31/12/2025
Γεωγραφική Περιοχή: Αττικής
Φορέας Ευθύνης: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Φορέας Υλοποίησης: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Προϋπολογισμός Ταμείου: 645.329 €
Συνολικός Προϋπολογισμός: 800.208 €
Απόφαση ένταξης: Απόφαση Ένταξης του Έργου «Οργάνωση Γραφείου για τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων (Σ.Η.Δ.Ε.) στην ΑΑΔΕ» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5150066)